אלפי סעודות חג מבושלות יישלחו לבתי הנזקקים בעיצומו של יום הפורים ● תורמים לבית התבשיל סעודות פורים לאביונים וזוכים במצוות מתנות לאביונים כהלכה בו ביום ● גדולי ישראל שליט"א בקריאת קודש: "נמצא ש'בית התבשיל' אשר שולח את הסעודה בעצמה לאלפי האביונים – היא הצדקה המושלמת והמהודרת בפורים, וקיום מצוות מתנות לאביונים בהידור רב" ● האביונים רעבים לנתניה שלך, אל תחכה שהם יפשטו יד!

בימים אלו נפתחה מגבית מתנות לאביונים עבור 'בית התבשיל', הפועל בהכנת סעודות פורים וארוחות בכל ימות השנה לאלפי אביונים ונזקקים. סעודות הפורים בבית התבשיל הן סעודת פורים לאביונים בו ביום, וכפי שגדולי ישראל שליט"א העידו כי עיקר מצוות מתנות לאביונים הוא סעודת פורים, 'בית התבשיל' אשר שולח את הסעודה בעצמה לאביונים – היא מצוות מתנות לאביונים בהידור רב.

דברים ברורים אלו ציינו גדולי ישראל בקריאת הקודש למען בית התבשיל על מנת להיות שותפים בקיום מצוות מתנות לאביונים בו ביום בהידור רב. על קריאת הקודש חתומים מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, מרן הגר"נ קרליץ שליט"א, מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מרן הגר"ש בעדני שליט"א, וכ"ק מרן אדמו"ר מטשערנוביל שליט"א.

"להוי ידוע, כי ביום הפורים משפחות שלמות ובתוכם ילדים רבים, רעבים לסעודת פורים כפשוטה ואין ידם משגת למשתה ושמחה ומצפים לזאת בכליון עיניים", כותבים גדולי ישראל בקריאת הקודש למען בית התבשיל. "ומחמת שעיקר מצוות מתנות לאביונים לפי ציווי חז"ל הוא סעודת פורים, נמצא ש'בית התבשיל' אשר שולח את הסעודה בעצמה לאלפי האביונים – היא הצדקה המושלמת והמהודרת בפורים, וקיום מצוות מתנות לאביונים בהידור רב ובשלמות, כאשר בזכותם לא יישאר שום יהודי בישראל בחרפת רעב ל"ע בעיצומם של ימים אלו.

"והנה כאשר 'בית התבשיל' מאכיל בו ביום נפשות רעבים ועוד שולח לביתם של האביונים בדרך כבוד בו ביום, חיוב גמור להחזיק מפעל קדוש כזה הפועל בשליחותנו ובשליחות הציבור כולו".

ואכן, הדים רבים התעוררו בציבור כולו לנוכח קריאת הקודש של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א להרים תרומת 'מתנות לאביונים' ל'בית התבשיל', אשר יספק את סעודת הפורים בו ביום למאות ואלפי אביונים, הן בחדר האוכל המרכזי של בית התבשיל והן בחלוקה ישירה לבתי הנזקקים לסעודת פורים בו ביום, ביום ראשון י"ד אדר –  פורים דפרזים בכל רחבי הארץ וביום שני, ט"ו אדר – פורים דמוקפין בירושלים.

בבית התבשיל דואגים למשפחות הנזקקות ורוצים שהם ירגישו את שמחת החג האמיתי בשל כך משקיעים במטבח בית התבשיל בתפריט גורמה ייחודי שיבושל ע"י שף בעל שם ויכלול דגי סלומון ובשר בקר, ארוחות אלו יגיעו לבתי המשפחות בעיצומו של יום הפורים כך שסעודות אלו הם בהחלט מתנות לאביונים וסעודת פורים בהידור רב.  

כן מבשל המטבח המרכזי של 'בית התבשיל' במהלך כל ימות השנה אלפי מנות מזון חמות ומזינות לנזקקים, המקבלים את המנות המהבילות ישירות לביתם על ידי שליחי החסד של 'בית התבשיל' או שהם סועדים בחדר האוכל המרכזי של 'בית התבשיל'.

ההיערכות המיוחדת לקראת חג הפורים כוללת הכנת מספר רב יותר של מנות מזון, הן ארוזות ומוכנות למשלוח לבתי הנזקקים והאביונים והן בחדר האוכל המרכזי. לקראת יום הפורים משלש 'בית התבשיל' את משלוחי מנות המזון המבושל לאביונים והנזקקים מקבלים לבתיהם על ידי שליחי 'בית התבשיל' מארז ובו מנות מבושלות לשלוש סעודות: ליל הפורים, בוקר הפורים וסעודת הפורים עצמה.